Kiedy słyszysz reklamę radiową, to prawdopodobnie z powodu firmy zwanej agencją reklamową radiową. Agencja ma umowę z właścicielem stacji radiowej do powietrza ich reklamy. Mają też kontakty z tysiącami reklamodawców w różnych branżach, więc mogą znaleźć taki, który zapłaci za reklamowanie produktów i usług, które chcą sprzedać.
Agencja otrzymuje wynagrodzenie od reklamodawców, więc są one odpowiedzialne za podejmowanie decyzji, które reklamy iść na powietrze i kiedy. Reklamodawcy są pobierane na podstawie czasu ich reklama jest odtwarzana, więc niektóre agencje radiowe wypełnić jak najwięcej czasu, jak to możliwe z reklamami dla jednego reklamodawcy, upewniając się, że ich reklamy są odtwarzane w kółko. Może to oznaczać odtwarzanie reklamy trzy razy w okresie czterech minut.
Wiele agencji będzie trzymać się określonego formatu dla ich harmonogramu: blok komercyjny w czasie jazdy rano, a następnie godzinę lub dwie muzyki przed innym bloku komercyjnego przychodzi na w czasie jazdy po południu. Agencja upewni się, że każdy blok jest wypełniony tego samego rodzaju reklamy: jeśli blok rano jest dla agentów nieruchomości, to tylko reklamy dla pośredników, jeśli jest to dla dealerów samochodowych, wszystkie reklamy będą dla dealerów samochodowych.
Więcej na gadges.pl